Financium is een serviceprovider.

Klachten

Financium is een serviceprovider. Wij geven geen advies over leningen of verzekeringen. Dit specialisme laten wij graag over aan de onafhankelijke (hypotheek- en verzekerings-)advieskantoren waar wij mee samenwerken. Deze onafhankelijke adviseurs bemiddelen voor jou bij het tot stand komen van jouw lening of verzekering en helpen je in de keuze voor het best passende product. Wij ondersteunen deze advieskantoren op het gebied van productassortiment en door begeleiding van het kredietaanvraagproces en de administratieve afhandeling.

Een klacht indienen

Heb je een klacht over het advies dat je hebt gekregen of het product dat je hebt afgesloten, bespreek de klacht dan eerst met jouw adviseur. Hij isjo uw eerste aanspreekpunt en kan het probleem vaak snel voor je oplossen.

Kom je er met jouw adviseur niet uit of heeft jouw klacht betrekking op onze dienstverlening? Dan lossen wij de klacht graag voor je op. Je kunt jouw klacht op de volgende manier bij ons indienen:

  • Telefonisch: 088 828 22 88
  • Per post: Financium, Postbus 800, 2501 CV Den Haag
  • Per e-mail: [email protected]

Om jouw klacht zo goed en snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij je de volgende gegevens met jouw klacht mee te sturen:

  • Jeou naam, adres en woonplaats
  • Eventueel jouw contract- en/of polisnummer
  • Datum van indienen van jouw klacht
  • Korte omschrijving van jouw klacht
  • Eventuele kopieën van documenten die jouw klacht kunnen verduidelijken

Ontvangstbevestiging van jouw klacht

Je ontvangt van ons schriftelijk een ontvangstbevestiging van jouw klacht, hierin staat ook de termijn waarbinnen je een reactie op jouw klacht kunt verwachten. Wij streven er naar om je binnen 3 weken een inhoudelijke reactie toe te sturen.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht dan kun je terecht bij het KiFiD. Het is mogelijk om een klacht in te dienen bij het KiFiD vanaf 6 weken nadat je een ontvangstbevestiging hebt ontvangen tot 3 maanden nadat je van ons een antwoord hebt gekregen. Het is eventueel ook mogelijk om je klacht direct bij de rechter in te dienen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Telefoon: 088 828 22 88
Website: www.kifid.nl

 

Ben je een bij ons aangesloten tussenpersoon:

Ben je een met ons samenwerkend advieskantoor en heb je een klacht over ons bedrijf of onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Wij willen immers graag dat je tevreden bent over onze service en zoeken dan ook graag voor jou naar een passende oplossing.

Stuur jouw klacht t.a.v. de Directie naar:
Financium
Postbus 800
2501CV Den Haag

of neem telefonische contact met ons op via 088 828 22 88.
Je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 weken, een reactie.